onsdag 8 februari 2012

gah

inget går enligt planerna känns de som. Jag har alltför myki i mitt huvud och jag behöver en kram av min mamma! 
och så saknar jag matts. 


jag är så dum som sparar allt tråkit tills imoron för jag kommer få panik imoron kväll då 
jag ska ha gjort så myki som jag har skjuti upp från ikväll.
men sån e jag! 


men snart helg. då kommer jag njuta! 
yrkesprovet färdigt och mamma och pappa kommer hem!! 


huh, nu ska jag försöka få min tjocka röv upp från stolen och ut på en promenad, SJÄLV! 
emma jag tkr inte om att du bor i vasa när jag ska ut och gå själv, jag är så rädd!! 


                                                       jag tycker om dej sandra! du är värdefull!

haha fräääääsch tjej på praktik! jag har no kläderna på fast jag är på wc. Alltså jag är inte på wc, jag bara sitter där! så ni inte tror nåt annat .. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar