tisdag 31 januari 2012

31.1.2012

redan igårkväll förstördes min nyttiga vecka så jag känner att det är lika bra att fortsätta
ikväll då. Bara för att jag känner att febern sakta kommer smygande igen. 
Skall iallafall ti farbror doktorn på fredag så denna gång slutar jag inte förrän jag vet vad som är fel, för jag är på mitt andra år med feber var fjärde vecka ungefär? 
Vem skulle inte tycka att det är jobbigt? 


nå vi lägger vårt hopp till denna läkaren nudå. ingen annan har vetat nånting så han kan ju inte vara sämre.. 


Så ikväll hade jag tänkt fara ensam på gym, men det är ingen vits när jag håller på få feber, så jag tar det lugnt och sväller lite till. 


börjar redan sju imorgon så jag tar en tidig natt eftersom jag inte heller hinner vila efter praktiken imoron för jag skall färga mitt hår. 
tihi! 


ha det bra! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar